:Sayy//Soya:
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies

Assalamualaikum and Hi. Welcome to my wonderland. Be nice here. Do visit again.


Tagboard!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Ayin
Others:   


cara aku. ehh?

Assalamualaikum semuaaaaa! kaifahaluk? sihat? hehe harap sihat semuanya yang sedang memanbaca mahupun yang sedang tidur. baikkan aku doakkan ke orang lain? ehee. eh lupass laa. Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak yang mulia ya semuaaa :3 selamat menjalani ibadah puasa dengan penuh tabah, beriman dan kesabaran :) cane puasa tahun ni? ok? ke ada yang dah ponteng? hmm kalau yang perempuan tu aku faham lah kan. ni yang lelaki nii, pasei tak puasa? nak kene rejam dengan batang besi ke??? ttak takut dosew kew? berubah lah ya akhi :) haa panjang pulak mukadimah aku kali ni. hehehehe.

harini aku nak cerita pasal cara aku. cara apa? cara cakapkah? cara belajarkah? haaaa suspen dak????? kakakaka. acah suspen tapi senarnya tak pun. K hambar. nak cerita pasal cara aku berpakaian/berfesyen. ee lantak ah nak cerita apa pun. blog aku. tampo kang. haaa


so, bila cakap berfesyen, dah konfem2 sekarang ni mcm2 fesyen ada kan? pelplum lah, tribal lah bla bla bla. so bila ada orang tanya aku/borak pasei fesyen2 niiiii, aku tahu laa sesikit kan. kira up to date lah. tapii aku tak ikut pun trend. like baju pelplum, tribal semua tu manada dalam almari aku -_- serious talk. satu pun tadak. like selendang tribal, bawal tribal, err memang takde. 


sukati engkorang lah nak kata aku ni berpakaian tak ikut pesen ke mende kan. memang aku takde mende tu semua. kalau buka je almari aku tuu *krikk krikk* hahahahahambar. apa je yang ada? baju kurung,kemeja. and tak perlulah aku nak listkan semuanya kan?

cara aku senang je. kalau keluar, kemeja, jeans, tudung, flat. dahh. hmm kalau shopping pun sekali sekala je. bukan macam mok -.- baju diaaa, ya ampunnnnnnnnn. tak cukup almari oke. aku lain beno dgn dia. hahahah kalau shopping, aku akan fikir 2345kali nak belik ke tak, #typicalme serius duh. aku rasa banyak je baju yang tak terpakai. bak kata mak aku, asyik2 baju itu jelah yangg ko pakai. hmm nakbuat cemana. em memang aku tak minat sangat nak ikut trend. kalau cite2 gitu yelah.

let say macam ada baju/kasut yang aku nak, aku mesti dapatkan juga. mcam sekarang, aku gila chuck taylor dengan doc martens. ahahhaha nak weh T^T sorry eh wa tak jet jet hipster. wa memang minat ah. *idea terabur dah* and sekarang, aku rasa kalau berniqab lebih cantik. tapi aku masih jahil tentang agama. yang lima pun tak teratur. insyaAllah. satu hari nanti :)


hm sebenarnya aku dah lack of idea, so dari aku mengarut, baik end post sekarang. Happy Iftar semua! :) assalamulaikum ppl :)