:Sayy//Soya:
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies

Assalamualaikum and Hi. Welcome to my wonderland. Be nice here. Do visit again.


Tagboard!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Ayin
Others:   


someone :)

assalamualaikum. hello peeps :) sihat idok? hihi. harap sihat lah. kan? heheh. sape lah taknak sihat walafiat kan? haaa. dah masuk sekolah ni. acano result? hikhik. bagus lah kalo ok! kipidup kayy? korang nak kena tampo ke cemana ni? tolong jgn tanya result aku. teruk ngattt :( erghhh. senarnya bukan itu yang aku nak tulis. hihi. aku nak tulis pasal samwan.crush mungkin?kalau crush ni kita suka. tapi masalahnya lebih dari suka :( tapi aku tak tau apa perasaan tu. emm.

hehehe. kalo aku nak cerita open kat sini pon ok kan? dia bukan tau pun gua punya blog. hehehe. ok lately aku ada confess dekat sorang mamat ni. nama dia AA. hahaha. takleh aa gitau nama T^T takut kantoi. malu lah gua! ok secara jujurnya ini confess aku buat kali kedua. err yg pertama tu masa dgn *tuttt tuttt* hahaha. itu time aku tak waras suka ke die -.- ok yang ini aku waras. waras sangat. ini lebih dari suka. 

nak tau cemana aku confess? hahahahaha. so lawak. err aku kata ke dia yg aku ada perasaan ke dia. tapi aku tak sure perasaan apa. serius. aku tak pasti apa perasaan nii. nak kata suka, em tahh lah. idk. and aku tak berharap pon. *konon* ahhaha. takde lah berharap sangat. karang ada pulak yg terjun bangunan kang. tak masal je -.- aku luahkan just nak tenangkan hati aku. kacau gila woiii. tak tenang. seriusss. memang niat nak legakan hati. tapi bila dah confess tuu. zzzzzzzzzzzzzzz lain pulak yg jadinye. idok ler aku tau. hahahah. aku confess 8/6 ritu. and andddddddddddd. semalam kitorang sembang di tweet like nothing happen. mcm aku tak pernah dm ke dia yg aku suka bla bla bla. nothing! aku curious gak, dia dah baca ke dm yg aku kasi ke dia ke tak. em. mustahil lah tak baca. so aku pun sama cam dia. cam takde bende berlaku. tapi dalam hati ksjdhjsahkjshdajkhdjas rasa nak pecah woiiiiii. eksaitednye ngalahkan bapak naksambut anak. haaa engko kenmain kann. wakakakakak. k hambarrrr. so mcm biasa lah borak, share lagu ape punda semua. ha ha ha. big laugh for me. why? sebab gua looser. nombor dia pun takde, takde kemajuan asyik share laguu je. haihh T^T yang paling ,menyedihkan lagi dia dah ada crushh TT^TT hahaha such a big looser lah engko sayy. boooooo. hmm dia tuit pasei crush dia malam tadi. em. ritu dia ada cerita dekat aku yg dia ada suka kat budak perempuan kelas dia ni. hahahah. aku rasa ksjdkshdjhaj time tuu. saje nak sakitkan hati sendiri ke cemana ni sayy? 

okay. sejak bila aku suka dia? hahhaha. aku mula suka dia 15/2. time tu aku meroyan kat kak faii dalam inboxx. sebelum tu aku ada nampak dia lepak dekat slv. so bila stalk dia tetiba rasa suka. aaaa he so shomel ok. ekekke. time tu kitorang dah tuit dah rasanya. em time tu aku tak suka sgt. suka gitu2 jek. makin lama kitorang sembang makin rapat. tapi idok ler rapat bebeno. rapat dikit ja. aku pun pernah skype jap dengan dia. zzzzz hmm sejak tu lah. sejak rapat tu dia mula share lagu2 yg dia minat. so aku ambil kesempatan ini dengar lah lagu2 yg dia suka. everytime aku dengar lagu ni automatik aku teringat dekat dia. ingat lagi. lagu first yang dia bg R U mine?- Artic Monkeys. hahha. sekarang dekat playlist banyak lagu2pelik. semuanya lagu yg pernah dia kasi ke aku. aaaaaaaa sweet gila gua <3 gua start tak tenang hati ni rasa cam nak pecah pon ada bila dia bg aku dengar lagu yg dia buat. aaaaaa. rasa cam bangga. yela, orang yg kita sayang bg dengar kita lagu. aaaa aaaaaaa. ahahhahaha. sakai much aaa.

sebab apa aku boleh suka dia? hahah. kau sayang seseorang tu tak perlu ada sebab. bagi aku dia baik. dia jaga bapak dia masa dekat hospital walaupun merungut jea. zzz. dia fikir pasal abang dia :') cara dia shomellllll sangat. wakakaka. gua rasa nak muntah. tolong sediakan baldi!!!! kahkahkah. hahahahah. 

i'm totally fall inlove with him. seriously. aku rasa aku nak perasaan ini lebih. aku nak lebih dari ni. aku nak dekat dengan dia. nak jaga dia. aku nak care pasal dia. em nak dengar masalah dia. nak jadi kawan dia. zzzzzzzzzzzzzz jiwangnya gua -.- tapi yg pasti aku tak pernah ada perasaan macam nii. tapi kan. aku dah get ready mentally kalau dia rejek aku pun aku sedar. aku tak lawa. serius. dan aku ni membosankan. sebab tu lah aku tak pernah emm haihh. punda betul nak ingat semua niii. bila dia ada aku rasa gembira. walaupun sekejap je and walaupun tak rapat sangat. dengan cara dia. aaaaaaaaaaa. ahahahaha. dah gua makin pelik. A engko lah puncanya, engko ni nak aku gila ke cemana ni woii? hahhaha. lol. cam aa dia baca punda -.- 

k dah. nak beredar dah, makin lama gua menaip. makin jiwang, gila semua ada. kekekeke. terimalah sekeping gambo. k assalamualaikum.